Поради до впровадження

Що можна і потрібно робити:

Переверн1. Розробіть для своїх учнів авторські матеріали у формі відео презентацій, за якими вони могли б займатися поза уроками.

Безумовно, інформація в рамках затвердженої програми повинна служити основою отримання знань, але школярі набагато вище оцінять особистий внесок свого педагога.

2. Зробіть вибір на користь однієї з систем управління навчальним процесом і дотримуйтеся обраної системи.

Можна використовувати освітній сайт Edmodo, функціонал якого дозволяє давати завдання і робити коментарі по тексту виконаних робіт. Школярі дуже задоволені даним ресурсом, оскільки він є міжплатформним і підтримує доступ до навчальних матеріалів і бібліотечних ресурсів.

3. Встановлюйте дуже конкретні терміни виконання завдань.

Але врахуйте: якщо ви називаєте тільки дату, учні можуть тлумачити дедлайн як опівночі зазначеного дня! Стара добра відмовка «здам наступного разу» не відповідає принципам нової методики, тому може створювати деякі труднощі.

4. Забезпечте доступ до цифрових матеріалами для учнів, у яких немає виходу в Інтернет з дому.

Один з варіантів – скидати необхідну інформацію на диски або USB-накопичувачі. У кожному разі, самостійне домашнє навчання є невід’ємним елементом нової методики.

5. Розішліть батькам учнів листи електронною поштою, щоб роз’яснити сенс нової моделі навчання; будьте готові відповісти на питання.

Не дивуйтеся, якщо інноваційна методика не сподобається багатьом батькам, які вважають, що місія вчителя полягає в «розжовуванні» матеріалу на уроці. Тим не менш, успіх впровадження методики буде залежати від того, наскільки батьки школярів повірять у її ефективність.

Flipped
Що робити не рекомендується:

1. Не сподівайтеся, що учні будуть дивитися і / або читати складені вами матеріали тільки тому, що ви так сказали.

За допомогою Edmodo ви можете завантажувати разом з презентаціями відповідні завдання і перевіряти їх перед заняттям в класі. Крім того, на початку кожного уроку ви можете запропонувати учням нескладні інтерактивні опитування і вправи.

2. Не розраховуйте на те, що всі учні будуть краще справлятися з класними завданнями, якщо отримають доступ до навчальних матеріалів з дому.

На тлі збільшення часу самостійного навчання зростає необхідність диференціації завдань за рівнями складності, оскільки одні учні будуть сприймати весь обсяг інформації, а інші можуть не впоратися.

3. Не чекайте від своїх колег беззастережної згоди з принципами нової методики і підтримки в навчальному процесі.

Разом з тим варто задуматися про систему оцінювання, яка б відповідала шкільним вимогам. Складність полягає в тому, що середня успішність у класі, який навчається за описаною системою, часто виходить за верхні рамки загальноприйнятої бальної шкали.

4. Не забувайте, що формат класних занять, передбачений новою моделлю, зовсім не відповідає стандартним вимогам до педагога.

Перед відкритим уроком обов’язково надішліть всім спостерігачам інформацію за методикою подачі матеріалу. Безсумнівно, нова система передбачає менший обсяг викладу інформації на уроці, що може негативно позначитися на оцінці вашої кваліфікації.

5. Не думайте, що розроблений вами презентаційний матеріал буде залишатися актуальним протягом багатьох років.

Нова методика ефективна лише у разі постійного оновлення інформації з урахуванням вимог і побажань учнів. На щастя, iPad і подібні пристрої значно спрощують процес пошуку інформації та складання презентацій.

Джерело: http://syded.wordpress.com/2012/09/15/top-10-dos-and-donts-when-flipping-your-classroom-edchat/

13 коментарів

  1. Наталя Ляшенко :

    Доброго дня! Дуже цікава методика перевернутого навчання. Адже за 45 хвилин досить важко викласти теорію і поєднати її з практикою. Досить часто учні задають питання: “Навіщо мені це треба?” І лише практичні задачі можуть дати відповідь на це запитання. Найближче мені методика Еріка Мазура. Не треба зубрити правила, треба вміти їх знайти і застосувати. На своїх контрольних роботах я не забороняю користуватись зошитами, книжками. Хочу, щоб мої учні вміли знаходити потрібну інформацію за допомогою підручних засобів. Головне розв’язати поставлене завдання. Досить часто в старших класах я, як з’ясувалось дякуючи Вам, використовувала саме цю методику, не знаючи, що вона ось так красиво називається. Хочеться розвинути у свої учнів творчі здібності, вміння висловлювати і відстоювати свою думку, а не вчитись за принципом: “вивчив-здав-забув”. Вчорашнє заняття подарувало нові ідеї і задумки. Якщо переживу випускну роботу у Рудика і мене не виженуть зі школи, то і для учнів, і для колег, мені буде що розповісти нового і цікавого. Жаль, що не вдалося познайомитись зі створенням відеоуроків. Велике Вам спасибі!

  2. Viktor :

    Я давно использую эти элементы, однако я практически стараюсь использовать эксперимент и получить данные из опытов, а затем дать возможность применить теорию. Формулы , законы ученики ученики ищут сами и анализируют возможность их применения!Я считаю и уверен что нужно давать возможность разрабатывать самим ученикам определенные темы!

  3. Доброго дня! Ознайомившись з запропонованими методиками, мені більше сподобалась методика Салмана Хана. Оскільки, останнім часом, впровадження гаджетів у навчальний процес відклало неабияку вимогу спрямовувати цю зацікавленість у правильне русло. Бо специфіка сприяняття інформації сучасним поколінням пов’язана з візуалізацією, а не сприйняттям на слух. На практиці, ми бачимо Інтернет-залежність у багатьох підлітків, і саме вебінари допоможуть у ігровій формі донести потрібний матеріал. Тому, для себе я оберу саме методику Хана.

  4. Igor Karpatov :

    Перевернуте навчання:
    1.Перевернутое обучение очень хорошее подспорье для учителя и для ученика.
    2.Когда объем учебного материала огромный, а времени для изучения выделено мало,
    то очень выгодно, предоставить ученику возможность изучить теорию самостоятельно через интернет ресурсы, а практику этой темы рассмотреть в классе на уроке.
    3.Учитель в интернет-уроке может в подробностях расписать теорию любой темы, так же в подробностях расписать методику решения разного вида задач и примеров.
    4.Интернет обучение должно занять свое место в системе образования в Украине.

  5. Олексій Волинко :

    Розглянув запропоновані методики “перевернутого навчання”. Мені більше сподобалася методика Еріка Мазура. Але сьогоднішні шкільні реалії роблять будь-яку нову методику лише побажанням. У багатьох школах до сих пір використовують “крейдові технології”. Про комп’ютерну техніку у класах не йдеться, про електронні дошки – можна лише мріяти. Вчителі під час уроків часто використовують власні комп’ютери. Але що можна показати класу на 15-дюймовому моніторі? Доступ до Інтернету у межах школи неможливий з багатьох причин, тому про онлайн-навчання навіть згадувати не варто.
    Деякі зауваження про субтитроване відео. Щоб його повноцінно переглянути, варто все-таки дублювати. Плани змінюються досить швидко, тому, доки прочитаєш субтитри, побачити, що було на екрані, не встигаєш. Довелося переглядати двічі, а деякі фрагменти – і більше разів.

  6. Мені також більше до душі методика Еріка Мазура. При такому підході учні вчаться відстоювати свою думку, передавати свій досвід і знання своїм однокласникам. Я, частково, використовую цю методику на своїх уроках, але керівництву школи, так званий “балаган” на уроці не дуже до вподоби. При розв’язуванні задач в групах, намагаюсь, щоб в кожній групі були діти різного рівня навчанням і, щоб вони мали можливість спілкуватись між собою. Це дає свої результати!

  7. Ирина Руденко :

    Познакомилась с понятием перевернутое обучение.В обучении все средства хороши, но результат есть тогда, когда методы и технологии обучения подходят данному ученику.Что хорошо одному другому может и не подходить.Универсальных технологий нет.Представленную технологию мне иногда приходилось использовать в отдельных ситуациях.Обучение через интернет,презентации,видео-ролики мне кажется не очень эффективным, хотя возможным, если качество обучаемых материалов высокое и если учитель сам разрабатывает необходимые материалы и именно он готовит практические задания, но при этом он может остаться без отпуска.

  8. Світлана Махоніна :

    Методика перевернутого навчання дуже перспективна. Але на жаль на сьогоднішній день учитель не має багато часу на підготовку матеріалу, це дуже кропітка праця. І наші школи не мають матеріального забезпечення (інтернет, комп’ютери, гаджети).І на мою думку ця методика не зможе дати глибоких знань з предмету. В процесі навчання приймають участь дві сторони: учень і учитель. А на жаль наші учні не мають такої свідомості, щоб переглядати самостійно матеріал. Мені сподобалась методика професора Еріка Мазура.

  9. Віталій :

    Переглянув запропоновані методики “перевернутого навчання”. Сподобалась більше методика Еріка Мазура. Шкільне сьогодення робить будь-яку нову методику лише побажанням. У багатьох школах до сих пір використовують “крейдові технології”. Про комп’ютерну техніку у класах не йдеться, про електронні дошки – можна лише мріяти. Вчителі під час уроків часто використовують власні комп’ютери. Але що можна показати класу на 15-дюймовому моніторі? Доступ до Інтернету у межах школи неможливий з багатьох причин.Онлайн-навчання це поки що лишень тільки мрія.
    Деякі зауваження про субтитроване відео. Щоб його повноцінно переглянути, варто все-таки дублювати картинку до кінця показу субтитрів. Плани змінюються досить швидко, тому, доки прочитаєш субтитри, побачити, що було на екрані, не встигаєш. За такої незручності декілька разів продивлявся сюжет, а скільки разів потрібно учневі, який перший раз про цю тему чеє?.

  10. Сидякіна Лариса :

    Дуже близька мені методика Еріка Мазура. Виявляється я використовую деякі елементи. Хочеться розвивати в своїх учнів вміння мислити, щоб не просто вивчив матеріал, здав і забув, а щоб вони знали де застосовуються ці знання, щоб діти мали змогу висловлювати свої думки.

  11. Олена Вороненко :

    Переглянула матеріали з технології “перевернутого навчання”. Звичайно, від вчителя вимагається величезна робота, яку за один день не зробиш. Але сама ідея дуже перспективна і заслуговує на впровадження в учбовий процес. Усі ми прагнемо навчати дітей як найкраще, намагаємось навчити їх самостійно мислити, розвинути їх творчі здібності, зацікавити предметом. Певні елементи можна використовувати і одразу. Думаю кожен досвідчений вчитель має певний запас необхідних матеріалів, які можна використати. Значно складніше зробити з цього певну систему. Чи встигнемо ми за часом? Адже інформація міняється щодня, щохвилини…
    Думаю, не всім батькам сподобається сидіння їх дітей за комп’ютером, це додаткове навантаження на очі. Хтось не буде впевнений, що його дитина саме вчиться. Супротив буде, і до цього теж треба готуватись. Але “дорогу осилит идущий”, тому спробувати варто.

  12. Шкварко Руслана Романівна :

    Ознайомитися повною мірою з методикою Салмана Хана викладеною у поданому матеріалі було складно особисто для мене. Відео із субтитрами потрібно було переглядати декілька разів для того, щоб спочатку прочитати матеріал і поміркувати над прочитаним, і водночас хочеться очима дивитися на картинку і слідкувати за його діями. Щодо безпосередньо самої методики, то вона має право на існування і використовування на практиці, але не може сприйматися за базу в усіх випадках навчання. Плюс полягає в цікавості викладання матеріалів, його легкості та примітивній доступності, Мінусом є те що не весь матеріал можна подавати в такій формі. Методика, на мою думку чудово подходить для учнів від 1 до 5-6 класу, в цей самий час діти отримують елементарний костяк знань з певних базових дисциплін, які з часом розгалуджуються. Вже в більш старшій школі я би з радістю використовувала методику Еріка Мазура. Але не можу не погодитися із колегою Олексіем Волинко, щодо ускладнення застосування методики з причини неналежного технічного забезпечення у наших школах. На жаль це проблема не одного дня і не однієї школи. Якщо повернутися до теми вподобання тієї чи іншої методики викладання, то я наголошую на тому, що вчителю потрібно бути ознайомленим із обома методика, але на власний розсуд вибирати використання їх, так як всі класи різні й кожна дитина має право на індивідуальний підхід.

  13. Ідея “перевернутого навчання” дуже цікава.Бо часто буває так , що учні не завжди встигають виконати за урок все заплановане.Тоді приходить на допомогу матеріал,який можна переглянути,передивитись, ще раз звернути увагу вдома за допомогою комп’ютерних технологій.
    Вчителю треба докласти чимало зусиль, щоб впровадити такі технології в життя.

Залишити відповідь до Олена Вороненко Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*