Урок 1. Місце комп’ютерних презентацій у навчальному процесі.
Розглядаються питання:
– призначення презентацій;
– дидактична мета презентацій;
– підготовча робота: пошук та збереження зображень;
– організація роботи із створення презентації.
Матеріали для самостійної роботи: imgs
Урок 2. Створення фотоальбомів (слайд шоу)
Розглядаються питання:
– створення фотоальбомів (слайд шоу);
– додавання фонової музики;
– додавання ефектів переходу слайдів;
– створення фону;
– вставка художнього тексту
Матеріали для самостійної роботи: imgs-2
Уроки 3. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 1
Розглядаються питання:
– пошук зображень з прозорим фоном;
– вставлення зображень;
– створення фона слайдів;
– використання шарів.
Уроки 4. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 2
Розглядаються питання:
– анімація об’єктів;
– види та властивості анімації об’єктів;
– значення анімацій під час створення інтерактивних навчальних матеріалів.
Матеріали для самостійної роботи: img-4
Уроки 5. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 3
Розглядаються питання:
– додавання звичайного та художнього тексту;
– вставка фігур;
– зміна властивостей фігур
Уроки 6. Створюємо інтерактивні навчальні матеріали в середовищі PowerPoint. Частина 4
Розглядаються питання:
– використання тригерів;
– різниця між тригерами та анімацією;
– створення кнопок управління
Матеріали для самостійної роботи: Presentation
Створення презентацій у середовищі Power Point 2007
Створення текстових написів і вставлення зображень
Дякую за допомогу у створенні презентації. Особливо за те, що в доступній формі викладено відеоматеріал. Дуже цікавила робота з тригерами. Виникало багато питань. Після практичного заняття 16.06.2015 попрактикулася вдома і в мене виникла презентація з тригерами. Працює так, як мені це потрібно.Мені б дуже хотілося побачити створення презентації з більш складними об”єктами, наприклад графіками тригонометричних функцій. Презентація була б дуже корисною при поянюванні теми “Перетворення графіків функцій”. Буду далі навчатися робити гіперпосилання.Ш ще раз Дякую.
Рік, як в кабінеті математики, в якому я працюю, встановлена інтерактивна дошка. Як було б добре, якщо я таку кваліфіковану допомогу отримала б трошки раніше, уроки на інтерактивній дошці були б набагато змістовнішими. Дякую.
Матеріал цікавий та доступний.Але надані приклади для опрацювання самостійної роботи(анімація)набагато більші за розміром,ніж розмір допустимого файлу,який необхідно подати викладачу для оцінювання.Зменшити розмір файлу стандартними засобами Microsoft Power Point особисто мені не вдалося,тому прийшлося застосувати сторонню програму NX Power Lite,може ще в кого виникне подібна проблема.P.S.Набагато зручніше було б працювати в даній ситуації,якщо б не стояло обмеження в 1мб,або малюнки для самостійної роботи були надані в необхідному розмірі від самого початку.))Дякую за розуміння.