Logo
  • Головна
  • Учителю
    • Структура року
    • Вимоги до оцінювання
    • Навчальні програми
      • Фізика. 7-9 класи
      • Фізика. 8-9 класи (поглиблений курс)
      • Фізика, астрономія – 10 (Ляшенко, стандарт, профільний рівень)
      • Фізика. 10-11 (Локтєв, стандарт, профільний рівень)
    • Програма ЗНО
    • Методичні рекомендації
    • Планування
      • 7 клас
      • 8 клас
      • 9 клас
      • 10 клас
      • 11 клас
    • Безпека в кабінеті
    • Перелік обладнання
    • Навчальні проєкти
    • Мультимедійні ресурси
      • Теплові явища
      • Магнітні явища
    • Інтернет-ресурси
  • Курси
    • Щодо проходження курсів
    • Модулі Гавронського
    • Інструменти дистанційного навчання
  • Вчимося
    • Педагогічна майстерність
      • Педмайстерність у кінематографі
      • Виступи TED
    • Критичне мислення
      • Методичні питання
    • Організація дистанційного навчання
      • Edmodo
        • Початок роботи
        • Робота з групою
        • Робота з бібліотекою
        • Контроль знань
      • Google Клас
      • Zoom
      • Hangouts Meet
      • Google forms
      • Онлайн-конструктор тестів Online Test Pad
        • Online Test Pad. Відео уроки
      • Plickers
    • Перевернуте навчання
      • Поради до впровадження
      • Вебінар
      • Візуалізація навчальної інформації
        • Друк буклетів PDF
        • Презентації
          • Відео уроки
          • Корисні ресурси
        • Відео
          • YouTube на уроці
          • Camtasia Studio
          • Lightworks
        • Графіки
          • Побудова графіків
        • Анімація в навчанні
          • Симуляції
          • Вимірювання величин
          • Теплові явища
          • Основи термодинаміки
          • Збереження анімацій
      • Досвід Салмана Хана
      • Досвід Эріка Мазура
    • Безпечний інтернет
    • Створюємо навчальні матеріали
  • Вчимо
    • 8 клас
    • 9 клас
    • 10 клас
    • 11 клас
    • Експериментальні роботи
      • Медійні ресурси
      • Опановуємо Tracker
      • Працюємо з симуляціями
        • Досліджуємо механічні явища
        • Досліджуємо теплові явища
      • Аналізуємо результати досліджень
  • Олімпіади
    • Нормативна база
    • Архіви з фізики
    • Архіви з астрономії
    • Рекомендації до II етапу
      • Рекомендації до ІІІ етапу
        • Учасникам
        • Оргкомітету
        • Членам журі
    • Республіканська олімпіада з фізики
  • Портал Інституту

Олімпіади з фізики

Етапи ІІ (районний) ІІІ (міський) ІV (республіканський)
2015-16 Завдання (розв’язки) Завдання (розв’язки) Переможці Завдання Рейтинг
2016-17 Завдання (розв’язки) Завдання (розв’язки) Переможці Завдання Рейтинг
2017-18 Завдання (розв’язки) Завдання (розв’язки) Переможці Завдання  Рейтинг
2018-19 Завдання (розв’язки) Завдання (розв’язки) Статистика Завдання Рейтинг
2019-20 Завдання (розв’язки) Завдання (розв’язки) Статистика
Інститут післядипломної освіти Університету Грінченка
Theme by ThemeZee