Як користуватися ZOOM?

Мабуть, найчастіше для проведення онлайн-уроків викладачі використовують Skype, проте існує безліч інших платформ, які нічим не гірше, а іноді й краще Скайпу. Наприклад Zoom.

Zoom — сервіс для проведення відеоконференцій і онлайн-зустрічей. Завантажити програму можна тут. Організувати зустріч може будь-хто. Безплатний обліковий запис дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин. Вартість платного тарифу c необмеженою тривалістю конференцій усіх розмірів і з кількістю учасників до 100 осіб — $ 14.99 в місяць.

Zoom добре підходить для індивідуальних і групових занять, учні можуть заходити із комп’ютера, з планшета тощо. До відеоконференції може під’єднатися будь-хто, хто має посилання, або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити посилання, яке повторюється. Тобто для постійного уроку в певний час можна зробити одне й те саме посилання для входу.

Пропонуємо поетапну інструкцію налаштування Zoom на вашому комп’ютері:

  1. Переходимо за посиланням – https://zoom.us/ у браузерах Google Chrome або Mozilla. Виконуємо інструкції й завантажуємо програму на комп’ютер (вона завантажиться автоматично).
  2. Натискаємо у верхньому куті – “Зареєструйтесь безкоштовно”.
  3. Вводимо робочу адресу електронної пошти або входимо за допомогою облікових записів Google/Facebook.
  4. У «меню» натискаємо “Запланувати конференцію”.
  5. Вводимо дані – тема, опис, коли, тривалість (важливо зауважити що на базовому тарифному плані Zoom є обмеження за часом: 40 хвилин для конференцій із трьома або більше учасниками).
  6. Оскільки це американська програма час ділиться на AM і PM. AM – з 00:00 і до 11:59, PM – 12:01 – 23:59.
  7. Вводимо необхідні параметри, натискаємо «зберегти».
  8. З’являється сторінка з даними про конференцію.
  9. Копіюємо URL входу і висилаємо колегам або учням, яким потрібно буде пройти за посиланням у потрібний час. Важливо: ви, як організатор можете вибрати опцію – давати доступ до конференції учасникам до вас чи ні.
  10. Після цього під’єднуємося до програми – відкриється необхідне вікно й система запросить доступ до мікрофона і відео зв’язку – дозвольте ці зміни.
  11. Як тільки почнеться конференція, внизу з’являться різні опції, як демонстрація екрану, запрошення учасників або запис цієї конференції. Обирайте що вам до вподоби аби ефективно провести зустріч.
  12. Для того щоби завершити конференцію – натискаємо кнопку в правому нижньому куті «завершилася конференція».
  13. Якщо ви обрали запис екрану, система автоматично збереже його у вас на робочому столі. Це можливість ділитися матеріалом з учнями, які не були присутні в «онлайн» під час.