Початок роботи з Едмодо

Джерело

З чого почати роботу в Edmodo? Для початку, звичайно, необхідно зареєструватися, створити свій обліковий запис і налаштувати профіль.

Для цього заходимо за посиланням https://www.edmodo.com

edmodo_1_smallКрок 1. Реєструємося, вибравши потрібну кнопку в залежності від того, ким ви є – учителем, учнем або батьком (зображення можна збільшити, натиснувши на ньому). Після реєстрації ми потрапляємо на головну сторінку платформи.

Всі функції, які доступні вчителю, будуть детально розглянуті у відповідних розділах. А коротке знайомство з панеллю навігації представлено на скріншоті.

Крок 2. Налаштування профілю.

У меню, яке спадає праворуч вгорі вашого облікового запису обираємо і заповнюємо профіль і налаштування.edmodo_4_small

Важливо також налагодити повідомлення. Тоді ви будете знати про все, що відбувається на Edmodo у вашій групі – система сповістить вас про події через повідомлення в програмі й електронною поштою (втім, якщо ви не хочете отримувати повідомлення на пошту, просто зніміть відповідний прапорець в налаштуваннях).

ВАЖЛИВО. Якщо поставити галочку “someone requests to join your Group” (запит на приєднання до групи), то учень / вчитель зможе приєднатися до вашої групи тільки після вашого підтвердження. Якщо галочку прибрати, для приєднання до групи достатньо лише мати код групи (докладніше в розділі про групах).

(Privacy) Конфіденційність – можна заблокувати запити про встановлення контакту або зробити свій профіль видимим тільки для обмеженого кола користувачів. Для цього необхідно відмітити потрібне в налаштуваннях.

Ви також можете звернутися до відео інструкцій з реєстрації на ресурсі та налаштування облікового запису.

Крок 3. Переходимо до роботи з групами